piątek, 20 września 2013

Wyniki Candy książkowego :)

 
 Witajcie!
Czas rozwiązać nasza Candy 
Postów biorących udział w zabawie było 26 z wyłączeniem moich komentarzy :) (czyli nr 2,3,11,18,20 nie brały udziału w zabawie)
A wylosowany został numerek...
 
 
 

Tak więc zestaw książek Magia filcowania: szale, część I oraz część II 
otrzyma freesie
Serdecznie gratuluję
i proszę o kontakt na:  pawie.oczko.bb@gmail.com
Premiera książek przesunęła się na 4 października 2013 r.
Zestaw będzie wysłany po tym terminie, więc proszę o chwilę cierpliwości.
Wszystkim bardzo dziękuję za udział w zabawie.
Pozdrawiam Irena Biskup

5 komentarzy:

Mysia pisze...

Gratuluję i nie ukrywam, że zazdroszczę. Dzięki za emocje :)

magdusiaa pisze...

Jaka szkoda,ze mi sie nie udalo;(
Gratuluje i dzieki za zabawe:)
Pozdrawiam

freesie pisze...

Dziękuję, dziękuję, dziękuję. Ależ jestem szczęśliwa już nie mogę się doczekać przesyłki, a zwłaszcza momentu kiedy będę mogła wykorzystać wasze wskazówki. Jupiii!!!!!

Tysia - YarnAndArt pisze...

Gratuluję! Dziękuję za zabawę i czekam na premierę książek.

freesie pisze...

Dostałam!!!! Świetne książki. Zawierają odpowiedzi chyba na wszystkie moje pytania odnośnie różnych technik tworzenia szali. Nie pozostaje mi nic innego jak tylko próbować.
Jeszcze raz dziękuję za książki i pozdrawiam:)
freesie