poniedziałek, 26 sierpnia 2013

Candy książkowe


Kochani... We wrześniu ukażą się kolejne książki z serii Magia filcowania,
tym razem dotyczyć będą filcowania szali.
Piszę w liczbie mnogiej, gdyż książki będą dwie: 
"Magia filcowania: szale, część I" 
oraz "Magia filcowania: szale, część II"

I właśnie taki zestaw będzie można wylosować 20 września, 
bawiąc się w tej rozdawajce.



Zasady jak zwykle:
- zostawcie komentarz pod tym postem /do 19 września/
(gdyby były z tym problemy - chęć udziału w losowaniu na maila poproszę)
- umieśćcie na pasku bocznym swojego bloga lub strony banerek podlinkowany do tego posta
- byłoby miło, gdybyście dołączyli do grona obserwujących



Podobna zabawa znajduje się także na facebookowej stronie magii filcowania

26 komentarzy:

Bożena pisze...

czy tu jest to candy też Pani Ireno??? zapisałabym się po raz trzeci.....bardzo chętnie...jako wierna fanka znowu mi się może uda :))))

Pawie Oczko pisze...

Tak tu też :)
wszystkie chwyty dozwolone. Zapraszam do zabawy :)

Pawie Oczko pisze...

W przypływie szczęścia może będą i 3 komplety ;)

mruwka pisze...

No to i ja ustawiam się w kolejce i tutaj :) pozdrawiam

magdusiaa pisze...

Ja tez sprobuje, z checia bym sie czegos nauczyla o filcowaniu:)
Moze sie uda, bo szale sa obledne
Pozdrawiam

Małgorzata B pisze...

Chętnie ustawię się w kolejce,bo magiczny świat filcowania bardzo mnie przyciąga i fascynuje:)

Sabina pisze...

Przydałby się fachowy instruktaż! Ustawiam się w ogonku :)
Pozdrawiam serdecznie!

Beata pisze...

Zaczynam z filcem. Ustawiam się w kolejce!
Pozdrawiam.

Tysia - YarnAndArt pisze...

Trafiłam na bloga przypadkiem szukając właśnie informacji o filcowaniu szali. Książki baardzo by mi się przydały :))) Dołączam do grona obserwatorów i wrzucam banerek u siebie na yarnandart.blogspot.com
Pozdrawiam :)

miriamlaura pisze...

to ja rowniez ustawie sie w kolejce, moze uda sie uzyskac fachowa literature. swoja droga filcujecie piekne rzeczy, moze do zobaczenia w Bielsku.

Pawie Oczko pisze...

Zapraszam do Bielska-Białej i dziękuję za miłe słowa. :)

Mysia pisze...

Staję w kolejce, może się uda :)

fouzune pisze...

Pierwsze kroki w filcowaniu już postawiłam, ale fachowa literatura byłaby bardzo pomocna, więc przyłączam się z nadzieją na wygraną:)

magdalena171 pisze...

Ustawiam się w kolejce, ponieważ chcę nauczyć się filcowania, a w moim mieście nie ma na to szans. Czesankę już kupiłam, brakuje tylko odpowiedniej literatury. A te pozycje są z najwyższej półki. Pozdrawiam serdecznie. Magdalena

Iza z Kidowa pisze...

Dokształcania się nigdy dosyć :)
Liczę na szczęście i pozdrawiam!

Zdolność-tworzenia pisze...

Ja też bardzo chętnie. Choć szanse marne, bo już raz wygrałam.
Pozdrawiam.

freesie pisze...

Chętnie postoję. To dla mnie nie lada gratka. Pozdrawiam

Pawie Oczko pisze...

Kolejka się wydłuża :). To przyjemne wiedzieć, że chcecie czytać nasze książki i ze są dla Was pomocne. :) Jeszcze tylko 8 dni... ustawiać się ustawiać :)

Ela Barcińska pisze...

A od kiedy będzie można zakupić te książki (zażyczyłam ich sobie na urodziny :))

Pawie Oczko pisze...

Planowo 25.09.2013 książki będą w sprzedaży. Są już w drukarni i teraz wszystko zależy od pracy drukarzy. :) Miałyśmy nadzieję, że uda się wcześniej ale się pokomplikowało. Życie
:)

IVONNA pisze...

Dzięki candy odnalazłam Twojego bloga hihihi. Pamiętasz http://niecodziennyzakatek.blogspot.com/2013/04/samo-zycie.html ?
Skoro wszystkie chwyty dozwolone to zapisuję się i tu ( aż żałuję, że nie ma mnie na fb) a po wskazówki i tak się wybiorę:)
Serdeczności przesyłam:)

Sepia pisze...

A ja Candy, dzięki Ivonnie:)
Mam nadzieję, że może to ,że jestem ostatnia, nie przesąda jeszcze o mojej przegranej:)
Z przyjemnością ustawiam się zatem w koejce:)
I pozdrawiam "krajankę":)

ESTERA KUREK pisze...

takie tajniki filcowania też bym chciała poznać, więc ustawiam się w kolejce :-) pozdrawiam

Ursa pisze...

Zajrzałam i pozostałam. zapisuję się, nie mam szczęścia w losowaniu ...ale...
Serdecznie pozdrawiam

style4doll pisze...

Na FB już się zapisałam :), ale jeszcze tu chyba zdążę spróbować szczęścia :)
Zaraz wypełnię pozostałe warunki.
Pozdrawiam Jola

z potrzebywnetrza pisze...

Kolejka długa -ale szczęściu trzeba pomagać.Z wielką chęcią przygarnęłabym je!!!!pozdrówka ciepłe-aga